BINE AȚI VENIT LA KIEHL’S

KIEHL’S COLABOREAZĂ CU ACTORUL MATTHEW MCCONAUGHEYÎN BENEFICIUL ASOCIAȚIEI AUTISM SPEAKS

5 SEPTEMBRIE 2017, New York, NY - Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, anunță parteneriatul cu câștigătorul Premiilor Oscar, Matthew McConaughey, în beneficiul asociației Autism Speaks, un lider global în lupta împotriva autismului. In colaborare cu Matthew McConaughey, Kiehl’s a creat un video https://www.youtube.com/watch?v=fbUiXBiD9aU pentru a atrage atenția asupra acestei afecțiuni și a transmite mesajul “copiii cu autism au nevoie de atenția dumneavoastra chiar acum.” Kiehl’s vă invită să distribuiți acest film special, și va dona câte $1 pentru fiecare distribuție, până la suma de $200,000, către asociația Autism Speaks.

Play Video

Parteneriatul include și lansarea în ediție limitată a unuia dintre cele mai iubite produse ale mărcii: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, acest produs fiind un memento al campaniei. Designul realizat de McConaughey’s conține culori vibrante și forme geometrice, inclusiv piese de puzzle – o trimitere către emblem Autism Speaks – o piesă de puzzle albastră.

Tulburarea de spectru autist se referă la o serie de tulburări caracterizate prin ablități sociale limitate, comportamente repetitive, dificultăți în vorbire și comunicare non verbală. Cercetările arata că nu există un singur tip de autism, ci mai multe subtipuri, care afectează 1% din populatia globala.1 din 68 de copii – si 1 din 42 de baieti – potrivit datelor furnizate de U.S. Centers for Disease Control. Prin unirea celor trei forte – Kiehl’s, Autism Speaks si Matthew McConaughey – campania doreste sa faciliteze intelegeres si acceptarea acestor copii și adulti cu autism în societate și să strângă fonduri pentru resurse vitale.

“Autismul afectează aproximativ 70de milioane de persoane la nivel mondial și mulți dintre elevii care se înscriu la programele fundației mele Just keep livin sunt copii cu tulburări de spectru autist. Am fost martorul efectelor autismului nu doar asupra copiilor, ci și asupra familiilor acestora” a spus McConaughey.“Sunt recunoscător pentru colaborarea cu Kiehl’s și Autism Speaks în incercarea de a ajuta diagnosticarea precoce și servicii pentru acești copii incredibili și familiile lor”.

“De peste 160 de ani Kiehl’s a fost implicat în susținerea comunitatilor locale. Avem de asemenea traditia de a aduce in atentia publicului cauzele care nu sunt foarte vizibile”, a spus Cheryl Vitali, Manager General al Kiehl’s Since 1851. “Cu acest parteneriat continuăm această tradiție; vom folosi rețeaua globală Kiehl’s pentru a ajuta copiii și familiile afectate de autism. În parteneriat cu Autism Speaks, speram să aducem în atenția publicului această tulburare”.

“Suntem recunoscători mărcii Kiehl’s și lui Matthew McConaughey pentru că susțin comunitatea persoanelor cu autism, comunitate care este atât de mare și de divers, a spus Angela Geiger, presedinte si CEO Autism Speaks. “Acest tip de parteneriate ne ajută să ne continuăm misiunea de a promova soluții pentru nevoile persoanelor cu autism și ale familiilor lor.”

Despre Matthew McConaughey

Matthew McConaughey este un actor American, câstigator al Premiilor Oscar și un mare filantropist. McConaughey a fost remarcat in rolul din (1993) și este bine cunoscut pentru rolul cu care a câștigat Premiul Oscar, din filmul Dallas Buyers Club (2013). McConaughey și soția sa Camila Alves sunt ambii pasionați de filantropie și împreună au fondat fundația Just keep livin, o fundație non profit care se dedică proiectelor de sănătate și bunăstare pentru tineret.


Despre Autism Speaks

Autism Speaks promoveaza solutii pentru persoanele cu autism si familiile lor de-a lungul intregii vieti. Facem aceste lucru prin proiecte de promovare si sustinere; intelegerea si acceptarea persoanelor cu tulburari de spectru autist. Ajutam persoanele cu autism si familiile acestora cu resurse, instrumente online si informatii pe durata întregii vieți. Vizitați AutismSpeaks.org pentru a afla mai multe despre această asociație.


Despre campanie la nivel local

Pe langă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s este implicat și în acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale: support financiar, voluntariat, donații de produse, etc.
Anul acesta Kiehl’s România va susține la nivel local asociația HELP Autism. Ajutorul va reprezenta 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburări de spectru autist pe care asociația îi are în grijă. Pe durata campaniei clienții Kiehl’s vor primi un simbol al acestei colaborari, o brațară cu logo-ul HELP AUTISM.


Pentru mai multe informații sau donații catre asociația Help Autism vizitați www.helpautism.ro

Kiehl's a fost creat in New York, în cartierul East Village ca o farmacie tradițională. Experiența sa unică reprezintă un amestec de cunostințe cosmetice, botanice, farmaceutice și medicale, care au evoluat și s-au dezvoltat de-a lungul timpului.


În România, Kiehl’s a deschis primul magazin în anul 2015, în prezent fiind reprezentat prin 4 magazine: 2 în București, unul in Cluj Napoca și unul în Iași.