Main content

Condiții Generale de Vânzare

CONDIȚII GENERALE DE VÂNZARE A WEBSITE-ULUI www.kiehls.ro
ÎNCEPÂND CU DATA DE [01.06.2018]

AVIZ LEGAL

URL Website: www.kiehls.ro

Contact: E-mail: [email protected] - Număr de telefon: +4021 200 52 62

Reprezentant legal: Vanya PANAYOTOVA

Editor: L’Orèal Romania S.R.L., cu sediul social în Calea Floreasca, nr. 169A, corp A, et. 6, sector 1, București, România, înregistrată în cadrul Registrul Comerțului cu număr de înregistrare: J40/6064/1997, CUI: 9638038, acționând în numele mărcii Kiehl’s (în continuare denumit „Editor" sau „Noi”).

Găzduit de: L’Orèal SA - ETABLISSEMENT, o companie din cadrul L’Orèal Group, cu sediul social la adera Rue Martre 41. în PARIS - Clichy, înregistrată în cadrul Registrul Comerțului cu număr de înregistrare: FR10632012100;

Bun venit pe www.kiehls.ro!

Vă rugăm să citiți cu atenție aceste condiții generale de vânzare (“CGV”), precum și Termenii de Utilizare ai Website-ului accesibili aici și Politica cu Privire la Protecția Datelor Personale (accesibilă aici) care reglementează activitatea de navigare pe site și relația noastră cu Dumneavoastră dacă veți comanda orice produse și/sau servicii conexe prin intermediul Website-ului (“Produsele”).

Așa cum se utilizează în aceste CGV, “Dumneavoastră" sau “Cumpărător" înseamnă persoana care navighează pe site și/sau comandă orice produse prin intermediul Website-ului; "Noi" sau "Vânzător" sau „Kiehl’s” înseamnă compania identificată în avizul juridic de mai sus; Cumpărătorul și Vânzătorul sunt denumite în continuare în mod colectiv “Părțile" și, în mod individual, “Parte".

Orice comandă a unui Produs oferită prin intermediul Website-ului va solicita să confirmați și să fiți de acord în mod expres cu aceste CGV prin bifarea casetei corespunzătoare în timpul procesului de comandă. În lipsa acceptării de către dvs. a acestor CGV, Vânzătorul se va afla în imposibilitatea de a onora comanda dumneavoastră.

Aceste CGV se aplică numai vânzării Produselor prin intermediul Website-ului, cu excluderea oricărei și tuturor celorlalte tipuri de vânzare, fie că se aplică vânzării prin intermediul punctelor de vânzare sau altor canale de distribuție sau de marketing.

În conformitate cu legile și reglementările aplicabile, se specifică faptul că prin confirmarea unei comenzi în conformitate cu aceste CGV se califică drept un contract încheiat la distanta între Părți și dovadă validă între Părți pentru întreaga comandă și toate sumele datorate și de plătit conform unei astfel de comenzi.

  1. TERMENI DE ACHIZIȚIONARE
  2. PRODUSE – PREȚURI
  3. TERMENII ȘI CONDIȚIILE EVALUĂRILOR ȘI APRECIERILOR CONSUMATORILOR (OPINIA CLIENȚILOR – RATINGS & REVIEWS)
  4. EFECTUAREA UNEI COMENZI
  5. PLATA
  6. LIVRARE ȘI PRIMIRE
  7. GARANȚII LEGALE
  8. DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI
  9. MEDIERE
  10. DATE PERSONALE
  11. DIVERSE DISPOZIȚII
  1. TERMENI DE ACHIZIȚIONARE

    Toate Produsele oferite prin intermediul Website-ului sunt destinate exclusiv persoanelor care (i) au peste 18 ani și (ii) se bucură de capacitatea juridică deplină de a plasa comenzi prin intermediul Website-ului. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a solicita din când în când să furnizați un document de identificare care să ateste vârsta dumneavoastră. Ne rezervăm dreptul de a nu răspunde la o comandă și/sau de a exclude din baza noastră de date orice Cumpărător care nu reușește să satisfacă această solicitare sau să îndeplinească cerințele din această secțiune.

  2. PRODUSE – PREȚURI
    1. Produse

      Produsele oferite spre vânzare prin intermediul Website-ului vor fi cele afișate pe Website la data la care Cumpărătorul navighează pe Website și sunt destinate utilizării Dumneavoastră personale, în calitatea Dumneavoastră de consumator, fără nicio legătură directă cu activitatea Dumneavoastră comercială, industrială sau de producție, artizanală sau liberală. În acest sens, se specifică că suma oricărei comenzi nu poate depăși 2000 de euro (in echivalent lei la data achiziției, calculat de Kiehl’s), cu mențiunea că puteți comanda maximum 6 produse din același Produs.

      În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța Cumpărătorul telefonic sau pe adresa de e-mail comunicată, în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută..

      Cumpărătorul este informat că toate fotografiile și limba utilizată pentru a ilustra Produsele se pot modifica în timp.

      Imaginile produselor de pe Website au doar scop ilustrativ. Deși se depun toate eforturile pentru a se asigura că imaginea produselor Kiehl’s prezente pe www.kiehls.ro reprezintă o reprezentare exactă a produselor originale, pot apărea variații, în special din cauza limitărilor tehnice de reproducere a culorii folosind tehnologia informației. De asemenea, informațiile existente pe Website pentru descrierea Produselor (prezentări multimedia, imagini statice sau dinamice) nu reprezintă o obligație contractuală din partea noastră, ci sunt utilizate numai în scopuri de prezentare.

    2. Disponibilitatea sau Indisponibilitatea Produsului

      Dacă un Produs nu este disponibil, veți fi informat(ă) cu privire la o asemenea indisponibilitate: • pe pagina fiecărui Produs va fi menționată disponibilitatea sau indisponibilitatea Produsului prin afișarea etichetelor ,,În Stoc” sau ,,Stoc Epuizat”, după caz. • în cazul în care un Produs este indisponibil, aveți posibilitatea de a solicita notificarea pe mail pentru a fi anunțat când Produsul revine în stoc, prin accesarea butonului NOTIFICĂ-MĂ din pagina de produs. • daca din motive obiective nu v-am putut informa despre indisponibilitatea Produsului în timpul procesului de comanda, va vom informa în mod corespunzător după confirmarea comenzii și înainte de livrare, prin e-mail sau la telefon.

      În cazul în care comanda a fost confirmată anterior de către Cumpărător, acesta va fi informat cu privire la opțiunea sa (i) de a primi livrarea doar a unei părți a comenzii sale fără Produsul (Produsele) care ar fi indisponibile la data comenzii; sau (ii) de a anula întreaga sa comandă.

      Cumpărătorul va confirma la telefon sau pe email, în decurs de 48 de ore de lucru (cu excepția zilelor de sărbătoare sau a sărbătorilor legale) după primirea e-mailului cu informații de la Vânzător, conform procedurii propuse de Vânzător, confirmând că optează pentru: • anularea întregii comenzi; • livrarea unei părți din comandă, în condițiile specifice de livrare pe care Vânzătorul le-ar fi indicat.

      După acea perioadă de 48 de ore, în absența oricărei cereri trimise de Cumpărător către Vânzător conform procedurii specificate de Vânzător, comanda parțială va fi transmisă Cumpărătorului în baza ratei de livrare standard indicate în tabelul de mai jos la secțiunea “Prețuri”. Prețul comenzii Cumpărătorului va fi apoi perceput pentru comanda parțială livrată, fără a include si prețul Produsului indisponibil nelivrat. În cazul în care prețul a fost încasat în întregime direct la comanda Cumpărătorului, Vânzătorul trebuie să acorde Cumpărătorului o rambursare a părții din prețul încasat, asociata Produsului (Produselor) indisponibil(e) în termen de cel mult paisprezece (14) zile de la notificarea Cumpărătorului de către Vânzător. Rambursarea se va face prin transfer bancar în contul menționat de consumator în formularul de retur. În cazul plății cu cardul, rambursarea se face în contul cardului cu care s-a efectuat plata.

    3. Prețuri

      Prețurile vor fi în RON/LEI și valabile în România. Prețurile includ toate reducerile și TVA, după cum se aplică la data comenzii. Orice variație a cotelor de TVA aplicabile se reflectă în prețurile Produsului.

      Prețurile indicate mai jos reprezintă costurile aferente livrarii standard și vor fi specificate înainte de confirmarea comenzii, fiind percepute drept costuri suplimentare

      TIPUL DE LIVRARE COST PER COMANDĂ
      STANDARD - 4-6 zile lucrătoare 15 lei

      Produsele sunt livrate din depozitul L’Oreal Cehia, astfel că pot exista întârzieri la livrare în perioada sărbătorilor legale din România și/sau Cehia sau atunci când numărul comenzilor este foarte mare (perioade promoționale).

      Se specifică faptul că orice promoții care pot fi acordate sub forma unor vouchere de reducere vor fi valabile doar pentru o singură comandă per utilizator cu o anumită perioadă de valabilitate și nu sunt cumulative cu alte oferte de reducere.

      Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica din când în când prețurile, cu condiția ca Produsele să fie facturate pe baza listei de prețuri aplicabile la validarea comenzii de către Dumneavoastră.

  3. TERMENII ȘI CONDIȚIILE EVALUĂRILOR ȘI APRECIERILOR CONSUMATORILOR (OPINIA CLIENȚILOR – RATINGS & REVIEWS)

    Sunteți autorizat să evaluați și să recomandați fiecare Produs. De asemenea, puteți căuta evaluări și recomandări ale altor utilizatori. Ratingurile și recomandările indicate pentru fiecare Produs reflectă ratingurile medii și recomandările oferite de acei utilizatori care au răspuns la fiecare întrebare, sub responsabilitatea lor personală. Respectivele evaluări și recomandări nu vor fi în nici un caz obligatorii contractual pentru Vânzător.

    Stelele afișate pe Website lângă fiecare Produs reflectă evaluările medii, în orice moment, atribuite de persoanele care și-au exprimat opiniile despre acest Produs prin intermediul Website-ului nostru și, prin urmare, pot varia de la o zi la alta.

    Termenii și condițiile aplicabile folosirii de către clienți a serviciului de evaluare & apreciere (ratings &reviews) oferit de L'Oréal, pe Website sunt disponibile aici.

  4. EFECTUAREA UNEI COMENZI
    1. Termenii comenzii

      1. Pentru a plasa o comandă, Cumpărătorul trebuie să acceseze mai întâi Website-ul.

      2. Cumpărătorul poate vizualiza diferitele Produse oferite spre vânzare la data la care navighează pe Website și își selectează Produsele prin (i) răsfoirea diferitelor categorii de Produse; sau (ii) tastând direct numele produsului în motorul de căutare; sau (iii) accesând una din categorii direct din harta Website-ului.

      3. În timp ce navighează pe Website, Cumpărătorul poate, dacă dorește, să efectueze o comandă făcând clic pur și simplu pe butonul Adaugă în Coș din pagina de produs pentru a adăuga un Produs în Coșul de cumpărături.

      4. Odată ce acest lucru este finalizat, Cumpărătorul va putea vizualiza numărul de Produse din Coșul său de cumpărături. Conținutul coșului de cumpărături poate fi supus unui interval de timp de expirare a sesiunii.

      5. Cumpărătorul poate continua să navigheze sau să facă clic pe coșul său de cumpărături pentru a vedea conținutul acestuia afișat pe ecran, cu toate articolele comandate, inclusiv principalele caracteristici ale fiecărui Produs și suma agreată a comenzii.

      6. Cumpărătorul poate reveni pentru a suplimenta, modifica sau anula respectiva comandă, până când confirmă în final. În cazul în care Cumpărătorul dorește să selecteze alte Produse, poate continua să navigheze pe Website, cu asigurarea că Produsul (Produsele) selectat(e) va(vor) fi păstrat(e) corespunzător în coșul său de cumpărături.

      7. După ce a terminat selectarea Produselor, Cumpărătorul le poate comanda confirmând comanda făcând clic pe butonul special desemnat – Finalizează Comanda. O nouă pagină va fi apoi afișată, solicitând Cumpărătorului:

      • să introducă datele de conectare (adresa de e-mail) și parola, dacă Cumpărătorul are deja un cont Kiehl’s pe Website; sau să se logheze cu contul de Facebook sau să comande fără a crea un cont pe www.kiehls.ro
      • în cazul în care cumpărătorul nu are cont, să completeze cu exactitate un formular de colectare a datelor personale, introducând informațiile în câmpurile obligatorii, inclusiv Nume de familie, Prenume, Adresa de E-mail, Număr de Telefon, Adresa de Facturare (la care se poate face livrarea de luni până vineri în timpul zilelor lucrătoare în România). Aceste informații sunt necesare pentru a vă trimite comanda și nu vă vom folosi datele pentru a vă trimite mesaje cu scop de marketing, fără acordul dumneavoastră în prealabil.

      Cumpărătorul este de acord să completeze formularul furnizat cu bună-credință. Cumpărătorul recunoaște că datele furnizate Vânzătorului și stocate în sistemele IT ale Vânzătorului sau ale subcontractanților săi sunt corecte și constituie o dovadă valabilă a identității sale. Se specifică faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal menționate este reglementata de Politica cu Privire la Protecția Datelor Personale accesibilă aici.

      8. După verificarea conținutului comenzii sale, Cumpărătorului i se va cere:

      • să aleagă maximum 5 eșantioane din lista prezentă pe site și să treacă la pasul următor al comenzii, făcând clic pe butonul “Continuă”. Aceste eșantioane sunt oferite gratuit la fiecare comandă, în limita stocului disponibil.
      • să verifice/să introducă datele de livrare, respectiv de facturare necesare pentru livrarea comenzii
      • înainte de a finaliza comanda, Cumpărătorul va trebui să citească mai întâi aceste CGV și să confirme că este de acord cu aceste CGV prin bifarea casetei corespunzătoare.
      • să selecteze metoda de plată dorită (Plata la livrare sau prin Card bancar)

      După confirmarea acceptării acestor CGV de către Cumpărător și accesarea butonului “Pasul următor”, în funcție de metoda de plată selectată, va apărea una dintre următoarele pagini:

      • Plată la livrare: o pagină Web dedicată se va deschide pentru verificarea comenzii și a datelor de livrare introduse. Odată ce Cumpărătorul este sigur de corectitudinea comenzii, se va apăsa butonul “Trimite comanda” pentru finalizarea comenzii.
      • Card bancar: Cumpărătorul va fi redirecționat către o pagină externă a site-ului, aparținând procesatorului de plată Adyen pentru a introduce nume, prenume și datele cardului. După confirmarea plății, Cumpărătorul este rugat să facă clic pe butonul “Înapoi către site”, urmând a fi redirecționat către pagina de confirmare comandă din site, care sumarizează comanda efectuată și datele de livrare introduse.

      Înregistrările computerizate ale Vânzătorului sau alte date înregistrate constituie o dovadă valabilă a tuturor tranzacțiilor efectuate între Vânzător și Cumpărător.

    2. Confirmarea comenzii

      După confirmarea comenzii și validarea plății aferente, în conformitate cu termenii de mai jos, va fi afișată o recapitulare a comenzii Cumpărătorului, care include, fără limitare, referința comenzii.

      Un e-mail de confirmare a comenzii va fi trimis prompt de către Vânzător la adresa de e-mail furnizată de Cumpărător, incluzând, fără limitare, următoarele informații:

      • identitatea și detaliile de contact ale Vânzătorului;
      • referința comenzii înregistrată la plasarea acesteia;
      • o recapitulare a comenzii cu denumirile Produselor selectate și cantitățile aferente;
      • perioada de livrare, costurile și restricțiile, dacă este cazul;
      • suma totală a comenzii, cu taxa TVA inclusă;

      Vânzătorul va păstra dreptul de proprietate asupra Produsului (Produselor) comandat până când prețul și eventualele cheltuieli auxiliare, inclusiv costurile de expediere, vor fi încasate integral de către Vânzător. În caz de neplată, Cumpărătorul este de acord să returneze pe propriul cost Produsele primite de la Vânzător, la cerere.

      În scopul de a apăra Vânzătorul de la practicile abuzive sau posibile acțiuni cu caracter de frauda și în cazul în care Vânzătorul sau furnizorul de servicii de plată online suspectează posibilitatea unei fraude, aceștia își rezervă dreptul de a solicita Cumpărătorului (înainte de a procesa comanda) să furnizeze documente suplimentare (inclusiv CI-ul Cumpărătorului) pentru a verifica dacă este frauduloasă sau nu. Pentru mai multe detalii verificați Termenii și Condițiile furnizorului de servicii de plată aici.

    3. Dovada comenzii

      Se aprobă în mod expres între Vânzător și Cumpărător că datele înregistrate pe Website, precum și orice sisteme automate de înregistrare utilizate pe Website constituie dovezi valide între Părți, în special în ceea ce privește tipul și data comenzii.

      Cumpărătorul poate accesa, dacă este cazul, în conformitate cu prevederile legale aplicabile, contractul la distanța încheiat intre Cumpărător și Vânzător, prin contactarea serviciului de Relații Clienți la 021 200 52 62, de luni până vineri, orele 9:00 – 18:00, cu excepția sărbătorilor și furnizând toate informațiile necesare în acest scop, inclusiv numărul comenzii și detaliile de contact.

  5. PLATA

    Suma plătibilă de către Cumpărător este suma indicată în confirmarea comenzii afișată pe pagina web dedicată și ulterior trimisă prin e-mail de către Vânzător către Cumpărător.

    Cumpărătorului i se oferă o gamă de opțiuni de plată diferite, după confirmarea comenzii sale așa cum este specificat mai sus, fie prin card de credit (caz in care valoarea comenzii este debitata conform conditiilor furnizorului serviciilor de plata), fie la livrare.

    Plata se poate face:

    • la efectuarea comenzii, prin Internet, prin card de credit (Visa, MasterCard sau Maestro); în cazul în care Cumpărătorul a selectat metoda de plata prin sistemul de plăți electronice Adyen, Cumpărătorul va fi direcționat automat către furnizorul de servicii de plată Adyen. Site-ul web al furnizorului de servicii de plată este criptat utilizând S.S.L. (Secure Socket Layer-protecție securizată) pentru a asigura cea mai eficientă protecție a tuturor datelor legate de metoda de plată; furnizorul de servicii de plata este responsabil pentru mijloacele de securitate, acestea nefiind în sarcina Vânzătorului.
    • la livrare, în momentul în care curierul vă livrează comanda.

    Comanda nu va fi aprobată de către Vânzător decât dacă (i) Cumpărătorul este de acord cu CGV; (ii) validitatea plății este verificată și confirmată; și (iii) confirmarea acceptării comenzii a fost trimisă Cumpărătorului.

    În orice caz, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza orice comandă sau livrare în cazul (i) în care este depășit oricare dintre pragurile stabilite în secțiunea "Termeni de Achiziționare"; (ii) oricărui litigiu existent cu Cumpărătorul; (iii) oricărei neplăți a sumei în întregime sau parțial a oricărei comenzi de către Cumpărător; (iv) unei autorizații de plată prin card de credit care este refuzată de instituțiile bancare; (v) oricărei neplăți sau plați parțiale.

  6. LIVRARE ȘI PRIMIRE
    1. Termenii livrării

      Atunci când comanda este pregătită, ea va fi expediată la adresa poștală introdusă de Cumpărător în comanda sa.

      Produsele sunt livrate prin intermediul unui furnizor special de servicii, Fan Courier România (denumit în continuare “Transportator"). Cumpărătorul va fi anunțat atât pe email, cât și la telefon, pe SMS, în legătură cu data livrării. În cazul în care Cumpărătorul nu este acasă, Cumpărătorul trebuie să contacteze Transportatorul pentru a stabili o nouă dată de livrare. Cu toate acestea, în cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contact la data inițială de livrare, Transportatorul va mai face o încercare a doua zi, înainte de a returna comanda.

      Cumpărătorul este informat că orice colet dat va fi păstrat de către Transportator pentru o perioadă de [o zi] (1) zi de la încercarea inițială de livrare.

    2. Perioada livrării

      O comandă nu se expediază până nu este procesată corespunzător.

      • Livrare: Comenzile sunt livrate în termen de 4 - 6 zile lucrătoare* prin curier, doar pe teritoriul României. Costul de livrare va fi afișat pe site în pagina de Finalizare Comandă. *Zilele nelucrătoare reprezintă zilele de sâmbătă, duminică sau sărbători legale.

      Produsele sunt livrate din depozitul L’Oreal Cehia, astfel că pot exista întârzieri la livrare în perioada sărbătorilor legale din România și/sau Cehia sau atunci când numărul comenzilor este foarte mare (perioade promoționale).

      În orice caz, o comandă va fi expediata în termen de 4 -6 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii de către Cumpărător, cu condiția achitării totale a prețului (daca a fost selectata modalitatea de plata prin card de credit) și respectării condițiilor de cumpărare cuprinse în aceste CGV.

      În lipsa livrării până la termenul stabilit, Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda în conformitate cu termenii stabiliți în Secțiunea "Livrare cu întârziere" de mai jos.

    3. Livrare cu întârziere

      În cazul livrării cu întârziere (de exemplu, după perioada de livrare specificată sau, dacă nu există, după termenul de livrare de 4-6 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii), Cumpărătorul poate decide să notifice prompt Vânzătorului această întârziere prin e-mail, făcând clic aici, astfel încât Vânzătorul să poată solicita informații Transportatorului.

      În cazul în care comanda este recuperată în timpul solicitărilor, aceasta va fi redirecționată imediat către locul de livrare specificat în comandă. Dacă, totuși, pierderea comenzii este confirmată în urma acestor solicitări, Vânzătorul va restitui Produsul către Cumpărător pe propriul său cost sau, dacă este permanent indisponibil, va restitui toate sumele plătite de Cumpărător (inclusiv costurile de livrare) utilizând aceeași metodă de plată ca cea utilizată de Cumpărător.

      În orice caz, în cazul livrării cu întârziere care depășește 3-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii sau termenul de livrare suplimentar convenit în mod expres de Cumpărător în conformitate cu e-mailul său notificând întârzierea, sub alte motive decât cele de forță majoră, va avea opțiunea de a anula comanda prin informarea serviciului de Relații Clienți făcând clic aici.

      Dacă Cumpărătorul exercită această opțiune conform termenilor prevăzuți în prezenta Secțiune 5.c, prețul comenzii nu va fi încasat de către Vânzător.

      Dacă plata pentru comanda a fost deja încasată, Vânzătorul va restitui toate sumele plătite de Cumpărător (inclusiv costurile de livrare), folosind aceeași modalitate de plată ca cea utilizată de Cumpărător, în termen de 7 (șapte) zile de la primirea notificării de anulare, exceptând orice și toate formele de compensare.

    4. Primirea

       

      O livrare va fi considerată livrata de îndată ce Transportatorul va pune Produsul (Produsele) la dispoziția Cumpărătorului sau a unei terțe părți desemnate de Cumpărător.

      Orice nerespectare identificată la momentul livrării (inclusiv orice livrare cu întârziere, produs lipsă sau deteriorat) trebuie să fie sesizată prin email sau la telefon către serviciul de Relații Clienți.

  7. GARANȚII LEGALE
    1. Descrierea garanțiilor legale

      În urma îndeplinirii prevederilor legislației române în vigoare, Vânzătorul este obligat să livreze un Produs în conformitate cu comanda Cumpărătorului și va fi responsabil pentru orice neconformitate care ar putea exista la livrarea acestuia.

      În acest sens, în scopul conformității în cadrul contractului, un Produs:

      • Trebuie să fie adecvat pentru utilizarea pe care o puteți aștepta în general de la un Produs similar și, după caz:
        • să corespundă descrierii oferite de Vânzător și să aibă aceleași calități ca cele prezentate Cumpărătorului în orice mostră sau model;
        • să aibă calitățile pe care orice Cumpărător le poate aștepta în mod legitim pe baza declarațiilor publice făcute de Vânzător, producător sau reprezentantul acestora, inclusiv orice publicitate sau etichetare;
        • Să îndeplinească caracteristicile specifice care ar putea fi definite de comun acord între Părți sau să fie adecvate pentru orice utilizare specifică pe care Cumpărătorul o poate solicita și care este dezvăluită și acceptată de către Vânzător.
        • Corespunde scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal Produse de același tip.

      În mod similar, Vânzătorul este obligat să garanteze toate produsele vândute împotriva oricăror defecte ascunse care le pot face nepotrivite pentru utilizarea prevăzută sau care pot restricționa această utilizare în măsura în care Cumpărătorul nu le-ar fi cumpărat nici pentru un preț redus dacă ar fi fost conștient de prezența unor astfel de defecte.

    2. Procedură

      Dacă Produsele livrate nu corespund sau au defecte ascunse, Cumpărătorul va trimite o sesizare către serviciul de Relatii Clienți al Vânzătorului, pe mail la [email protected] sau la telefon la 021 200 52 62, de luni până vineri, orele 9:00 – 18:00.

      Serviciul de Relații Clienți al Vânzătorului confirmă primirea sesizării Cumpărătorului și confirmă procesul care urmează. După primirea instrucțiunilor de la serviciul de Relații Clienți al Vânzătorului, Cumpărătorul va returna Vânzătorului Produsele care nu corespund sau au defecte ascunse prin serviciul de curierat pus la dispoziție de Vânzător.

      Astfel de Produs(e) trebuie returnat(e) în întregime și, în măsura în care este posibil, cu o copie a facturii.

      La primirea Produsului (Produselor) care se presupune că nu corespund sau prezintă defecte ascunse, Vânzătorul verifică Produsul (Produsele) pentru a constata conformitatea sau neconformitatea acestuia(acestora). De asemenea, Vânzătorul poate efectua un test de calitate pe Produsul (Produsele) returnat(e) de către Cumpărător pentru a verifica dacă Produsul (Produsele) returnat(e) este/sunt de fapt Produs(e) originale. Se aprobă prin prezenta că aceste verificări se efectuează cât mai curând posibil

    3. Conținutul garanțiilor legale

      Dacă se confirmă neconformitatea Produsului (Produselor) sau se constată un defect ascuns:

      Cumpărătorul va avea opțiunea de a avea Produsul înlocuit, în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul a notificat Vânzătorului neconformitatea sau a livrat Vânzătorului Produsul care nu corespunde. Înlocuirea se va face fără costuri pentru Cumpărător (termenul "fără costuri" referitor la orice costuri legate de aducerea Produsului în conformitate, taxele poștale sau costurile aferente transportului, manipulării, diagnosticării, expertizării, dezmembrării, instalării, orelor de lucru, materialelor utilizate și ambalării).

      Cumpărătorul poate solicita o reducere a prețului sau rezilierea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: (i) Vânzătorul nu a reparat sau înlocuit Produsul(Produsele); (ii) Vânzătorul nu a luat măsurile corective în limitele specificate de perioada rezonabilă de timp, (iii) Vânzătorul nu a luat măsurile de remediere în perioada de timp menționată mai sus, fără inconveniențe semnificative pentru Cumpărător.

      Răspunderea Vânzătorului conform garanției legale de conformitate este de 2 (doi) ani de la data livrării. După expirarea acestui termen, consumatorul poate revendica reparația sau înlocuirea Produsului (Produselor) care nu poate fi utilizat în scopul urmăririi defectelor ascunse apărute în timpul perioadei de utilizare medie a Produsului.

  8. DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORULUI
    1. Notificare către Vânzător privind retragerea

      Cumpărătorul are dreptul de retragere, pe care acesta îl poate exercita în termen de paisprezece (30) zile, fără a fi obligat să prezinte vreun motiv sau să plătească vreo penalizare, cu condiția să suporte toate costurile de returnare.

      În cazul în care Cumpărătorul a comandat mai multe produse într-o singură comandă si dacă produsele au fost livrate în mai multe părți, perioada de returnare expiră în treizeci (30) zile limitate după ziua în care Cumpărătorul sau orice terță parte pe care acesta o poate desemna, alta decât Transportatorul, intra in posesia ultimului Produs comandat sau ultima parte a livrării.

      Cumpărătorul își exercită dreptul la retragere prin notificarea Vânzătorului cu privire la o astfel de decizie utilizând orice declarație clară în timpul perioadei de retragere menționate, astfel:

      (i) prin telefon sau email la următoarele detalii de contact serviciu de Relații Clienți: 021 200 52 62, [email protected]

      (ii) prin completarea și trimiterea formularului de returnare, care poate fi descărcat de aici [link to contact form] la [email protected]. La primirea formularului de retragere menționat, Vânzătorul va confirma primirea acestei decizii prin trimiterea unui e-mail.

      Dacă ne trimiteți un e-mail sau ne apelați la numărul de telefon indicat anterior, pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne comunicați detalii despre comanda dumneavoastră pentru a ne ajuta să o identificăm, inclusiv numărul de referință al comenzii. Dacă ne trimiteți decizia dumnevoastră de retragere, aceasta este valabilă de la data la care ne-ați trimis e-mailul sau ne-ați contactat telefonic, înaintea expirării perioadei de retragere mai sus menționată.

      Termenul de retragere este considerat îndeplinit în cazul în care Cumpărătorul trimite notificarea privind decizia de exercitare a dreptului la retragere în perioada limita de retragere menționată.

      De asemenea, Cumpărătorul poate anunța că renunță la achiziționarea Produselor în momentul în care serviciul de curierat îl anunță ca are o comanda în livrare, prin urmare înainte de primirea comenzii (REFUZ LA LIVRARE).

    2. Returnarea produselor

      În conformitate cu notificarea de retragere, Cumpărătorul va returna Produsul (Produsele) către Vânzător și, în măsura în care este realizabil, împreună cu o copie a facturii, fără întârzieri nejustificate și nu mai târziu de paisprezece (14) zile de la comunicarea deciziei de retragere transmisă Vânzătorului prin curierul trimis de Serviciul Relații Clienți.

      Nereturnarea Produselor în perioada de paisprezece (14) de zile după transmiterea deciziei de retragere a Cumpărătorului nu poate constitui o manifestare de exercitare a dreptului la retragere.

      În cazul în care Cumpărătorul a anunțat serviciul de curierat că renunță la achiziționarea Produselor în momentul în care serviciul de curierat l-a anunțat că are o comandă în livrare (REFUZ LA LIVRARE), curierul va restitui Produsul către Vânzător (nemaifiind aplicabila restituirea Produsului de către Cumpărător prin serviciul de curierat pus la dispoziție pentru retururi).

    3. Rambursarea prețului produselor

      Vânzătorul va acorda Cumpărătorului o rambursare a sumelor plătite, inclusiv a costurilor de livrare standard, dacă returul este în baza unui motiv întemeiat, din vina Vânzătorului. Vânzătorul nu va returna costurile suplimentare de livrare, dacă cumpărătorul decide să renunțe la contract din orice alt motiv care nu implică vina Vânzătorului (produse deteriorate sau lipsă, întârziere în livrare, produse expirate etc)

      În ipoteza în care Produsul (Produsele) nu a fost încă livrate ori în ipoteza în care l-ați primit și Vânzătorul se oferă să îl colecteze de la Cumpărător, restituirea Produsului se va efectua în termen de maximum 14 zile calculat de la momentul comunicării deciziei de retragere către Vânzător.

      Se specifică faptul că Produsele care au fost desigilate după livrare și care nu pot fi returnate din motive sanitare sau de protecție a sănătății (inclusiv, fără a se limita la Produsele de îngrijire a frumuseții, dacă se elimină capacul acestora) nu pot face obiectul dreptului de retragere.

      Vânzătorul are dreptul de restitui sumele plătite diminuate astfel încât să reflecte orice diminuare a valorii Produselor în cazul în care aceasta a fost cauzată de orice alte cauze decât ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcționării Produselor.

      Pentru orice informații suplimentare privind domeniul de aplicare, conținutul sau instrucțiunile referitoare la exercitarea dreptului de returnare al Cumpărătorului, Cumpărătorul poate contacta serviciul de Relatii Clienți la următoarea adresă de e-mail: [email protected]

  9. MEDIERE

    Pentru orice problemă legată de o comandă, vă rugăm să contactați Relații Clienți: [email protected] 021 200 5262 Luni-Vineri,9:00 – 18:00

  10. DATE PERSONALE
    1. Date Personale

      Toate informațiile personale (date cu caracter personal) marcate cu un asterisc și colectate pentru comenzi prin poștă sunt necesare, deoarece aceste informații sunt necesare în scopul procesării și livrării de comenzi și emiterea de facturi. Informațiile menționate vor fi prelucrate fi în conformitate cu Politica cu privire la Protecția Datelor Personale accesibilă aici. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dumnevoastra in legatura cu prelucrarea datelor personale , va rugam dati click aici. Pentru exercitarea acestor drepturi, va încurajăm să scrieți la [email protected].

    2. Cookie-uri

      Website-ul utilizează cookie-uri. Pentru mai multe detalii referitoare la cookie-uri utilizate de Website și posibilitatea de a le dezactiva, vă rugăm sa accesați Politica de Confidențialitate disponibilă aici sau să vă exprimați opțiunile în banner-ul privind utilizarea cookie-urilor.

  11. DIVERSE DISPOZIȚII
    1. Forță majoră

      Niciuna dintre Părți nu va fi trasă la răspundere pentru neîndeplinirea tuturor obligațiilor sale sau a oricărei părți din obligațiile care le revin în temeiul acestor CGV, în cazul în care o astfel de neîndeplinire a obligațiilor se datorează unor cazuri de forță majoră.

      Prin "forță majoră" se înțelege orice eveniment care îndeplinește criteriile definite de legislația aplicabilă, respectiv orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si invitabil.

      Orice Parte care afirmă interventia unui eveniment de forță majoră notifică celeilalte Părți în termen de cinci (5) zile lucrătoare de la producerea acestuia. Părțile convin să se puna de acord cât mai curând posibil cu privire la termenii de executare a contractului pe durata evenimentului de forță majoră. Dacă suspendarea obligatiilor cauzată de forța majoră persistă o perioadă de o (1) lună sau mai mult și dacă Vânzătorul nu este în măsură să execute comanda, Cumparatorul poate solicita restituirea pretului platit pentru Produse, iar returnarea Produselor se va face pe cheltuiala Vanzatorului, după caz.

    2. Nulitate Parțială

      În cazul în care oricare dintre prevederile acestor CGV este anulata sau se consideră nevalabilă în temeiul unei legi sau al oricarei alte reglementări ori al unei hotărâri definitive pronunțate de o instanță competentă, toate celelalte prevederi rămân în vigoare și aplicabile.

    3. CGV Complete

      Aceste CGV și confirmarea recapitulativa trimisa Cumpărătorului, Termenii de utilizare ai Website-ului, precum si Politica de Confidentialitate formează un singur contract și reflectă întregul acord între Părți.

      În eventualitatea unei discrepanțe între oricare dintre aceste documente, aceste CGV vor avea prioritate, cu exceptia situatiilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal, cand prevaleaza prevederile Politicii de Confidentialitate.

    4. Modificarea CGV

      Se specifică prin prezenta că Cumpărătorul este autorizat sa salveze sau sa imprime aceste CGV, cu condiția ca acesta să nu le aducă nicio modificare acestora.

      CGV aplicabile trebuie să fie accesibile în orice moment prin intermediul etichetei “Condiții Generale de Vânzare" pe fiecare pagină a Website-ului.

      Vânzătorul poate actualiza aceste CGV din când în când. Orice astfel de actualizare va fi supusă unei notificări prealabile care va fi afișată pe Website. De fiecare dată când comandați Produse de la Vanzator, verificați aceste conditii pentru a vă asigura că înțelegeți termenii care se vor aplica în acel moment (respectiv la momentul validarii de catre dumneavoastra a comenzii, cand vi se va solicita sa acceptati Conditiile Generale de Vanzare) și care fac parte din intelegerea părților, constituind Contractul.

    5. Legea Aplicabilă

      Aceste CGV și relația contractuală între Cumpărător și Vânzător vor fi guvernate de legile României. În cazul oricărui litigiu ivit între Cumpărător și Vânzător, litigiul respectiv va fi trimis spre competenta solutionare instanțelor române.

Mesaj de orientare
Pentru cele mai bune rezultate, întoarce dispozitivul